Wednesday, May 1, 2013

Pengedar Shaklee area Kuching


Pengedar Shaklee Yang Sah

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua!

Saya Purnamawati bt. Noh , Pengedar Sah Shaklee (Shaklee Independent Distributor) dengan ID 889237 di area Semariang, Petra Jaya, Kuching, Sarawak.

Boleh hubungi saya (PM Tuty Noh II/Whatsapp/SMS 012 8845302/012 8569243) untuk bertanya lebih lanjut tentang produk-produk Shaklee. 

Blog ini  diselenggarakan oleh saya sendiri. Jika anda mencari pengedar shaklee,  Kedai Suplemen Online adalah tempatnya. Jadi saya adalah mewakili :-
  • Pengedar Shaklee di Kuching, Bau, Lundu, Sematan, Serian, Sri Aman & Kota Samarahan
  • Pengedar Shaklee di Miri, Bintulu, Sibu, Kota Kinabalu, Tawau, Sandakan, Lahad Datu
  • Pengedar Shaklee di Seluruh Sabah dan Sarawak
  • Pengedar Shaklee di Seluruh Malaysia
~ Produk Shaklee diakui produk yang BERKESAN, SELAMAT, dan MESRA ALAM. 
~ Telah berada lebih 50 tahun di pasaran. 
~ Diperkukuh dengan clinical dan landmark studies. 
~ Natural Supplement #1 di Amerika Syarikat. 
~ Paling penting, disahkan HALAL :)"


(Add FB saya   Tuty Noh)
PM saya Tuty Noh untuk dapatkan harga diskaun dan konsultansi percuma.
Sms/Whatsapp 012-8845302 / purnama_mecd@yahoo.com
Berminat untuk mejadi Ahli SHAKLEE ? Sila ke http://vitsarahsihat.blogspot.com/p/daftar-ahli-shaklee.html
('Like' dan PM di page saya :  Kedai Suplemen Online)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...