Thursday, November 22, 2012

Testimoni Pelansingan dengan Set Slim Fit Shaklee

"Saya Berjaya Turunkan 11Kg Dalam 2 Bulan" Set Slim Fit Shape Terbaik Untuk Ibu Menyusu


Salam semua, hari ini saya teruja nak berkongsi pengalaman dan testimoni sendiri menurunkan berat badan menggunakan produk Omega Shaklee...Best sangat dan happy bila baju-baju kerja sebelum mengandung dulu muat dipakai semula, yang penting terasa lebih confident dan selesa bila lemak yang berlebihan dulu dah tiada lagi...terasa kembali seperti sedia kala...=) Ok jom berkongsi TIPS memilih produk slimming

Sebelum memilih produk slimming kriteria yang saya tetapkan mestilah:

1) tidak menggangu penyusuan
2) tidak mengandungi side effect terutama kepada bayi (bayi saya pramatang & fragile)
3) mesti bermanafaat untuk saya dan bayi
4) berkesan dan menurunkan berat dengan selamat
5) tak perlu berlapar/ berdiet sehingga kualiti susu terjejas
6) bukan sahaja fokus pada menurunkan berat badan tetapi juga bentuk badan yang ideal
7) dapat menganjalkan bahagian badan yang menggeleber perut, paha, payudara & lengan

Jadi saya telah memilih Set Slim Fit Shape dari MamaPowerShaklee. Jom kita tengok apa yang ada dalam set ni:

Omega - berfungsi untuk pembakaran lemak yang lebih cepat
Herblax - mengangkut lemak-lemak yang dipecahkan keluar dari badan
ESP-menganjalkan tubuh badan dan sebagai milk booster untuk meningkatkan penghasilan susu dengan lebih cepat

Ramai juga yang bertanya kenapa saya memilih Omega bukan Lecithin untuk pembakaran lemak. Jawapannya mudah sahaja, Omega sangat membantu dalam perkembangan otak dan IQ bayi. DHA dan EPA yang tidak boleh dihasilkan oleh badan kita perlu diambil melalui supplemen untuk meningkatkan kualiti susu ibuuntuk si manja saya. Tambahan pula baby saya pramatang dan memerlukan nutrisi yang lebih agar perkembangannya sihat dan baik. Alhamdulillah Muhammad Naill memang cepat belajar, ajar sekali je terus faham walaupun Naill baru 7 bulan.



Jom  tengok perubahan saya:





Macam tak percaya kan turun 11 kg selepas 2 botol penggunaan Omega, setengah botol Herblax dan 11/2 canister ESP dalam masa lebih kurang 2 bulan. Mesti ramai yang tertanya-tanya saya berdiet ke? Tak makan?

Anda silap, saya masih mengambil meal kegemaran saya dengan wajib sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Tetapi perkara penting yang saya titik beratkan adalah portion makanan dan pengambilan air kosong yang bersukat.

Untuk portion makanan, nasi yang diambil sekadar cukup untuk makan sahaja, janganlah ambil berlebihan bila lauk sedap, ambil sekadar dan bukan sedikit, maklumlah nasi merupakan milk booster terbaik untuk ibu-ibu menyusu. Kelebihan Omega pula dengan cara pengambilan dan TIPS EKSKLUSIF daripada MamaPowerShaklee anda pasti kagum dengan penurunan jarum penimbang yang sentiasa nampak perubahan yang konsisten. Amalkan juga senaman yang tidak membebankan anda, mengemas rumah, mengemop, berjalan-jalan di dalam ofis atau saya sendiri berenang 2 jam seminggu. Keadaan lutut saya yang pernah mengalami kecederaan menghadkan saya untuk bersukan lasak tetapi pastinya tidak menghalang saya untuk menurunkan berat badan.. Cubalah Set Slim Fit Shape dari MamaPowerShaklee...

Jangan jadikan alasan penyusuan si manja menghalang anda untuk tampil menarik macam anak dara.. =)

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.



(Add FB saya   Tuty Noh)
PM saya Tuty Noh untuk dapatkan harga diskaun dan konsultansi percuma.
Sms/Whatsapp 012-8845302 / purnama_mecd@yahoo.com
Berminat untuk mejadi Ahli SHAKLEE ? Sila ke http://vitsarahsihat.blogspot.com/p/daftar-ahli-shaklee.html
('Like' dan PM di page saya :  Kedai Suplemen Online)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...