Monday, April 15, 2013

TESTIMONI Pengguna GLA


"Pengalaman sendiri. Semenjak lahirkan anak pada bulan November 2011 dulu saya x dtg period sampai sekarang lebih kurang 17 bulan walaupun anak x fully bf. Mula ingat perkara biasa walaupun anak sebelum ni xpernah lambat macam ni. Tp bila dah lama macam ni mula risau sbb badan rasa xsedap dan perut rasa buncit jer bila x period ni. So, saya try la consume GLA Complex dgn tujuan untuk betulkan hormone. Amazingly, hari ketiga consume keluar keputihan yg banyak (mgkin sebelum ni tersumbat kot) dan hari kelima darah period saya keluar. Alhamdulillah. Saya bertambah cinta dengan Shaklee.."


(Add FB saya   Tuty Noh)
PM saya Tuty Noh untuk dapatkan harga diskaun dan konsultansi percuma.
Sms/Whatsapp 012-8845302 / purnama_mecd@yahoo.com
Berminat untuk mejadi Ahli SHAKLEE ? Sila ke http://vitsarahsihat.blogspot.com/p/daftar-ahli-shaklee.html
('Like' dan PM di page saya :  Kedai Suplemen Online)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...