Friday, April 19, 2013

ESP dan Gastrik

Testimoni ESP daripada pesakit gastrik yang kronik

"Kalau saya tahu ESP boleh membantu merawat gastrik, awal2 lagi saya amalkn secara konsisten...baru2 ni saya kene gastrik yang agak kronik...saya mmg dah lama kene gastrik hampir 10 tahun...hari yang saya sakit tu mmg sampai jd cam udang la...pastu sy google2 (nasib HP ada mobile internet)nak cari penawar sakit ni.. jumpa plak peranan ESP ni utk gastrik, kebetulan ada ESP dalam almari tu yang saya guna skip2, tekad amik ESP (paksa diri tu bangun )minum ikut arahan, dan esoknya dah kurang daan sekarang ni dah hilang terus sakit gastrik (selalunya kalau makan ubat hampir 5 hari baru ok) TQ Shaklee.."



Benarkah SOYA berbahaya dan tidak selamat dimakan??? SILA BACA SAMPAI HABIS DI sini

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.




(Add FB saya   Tuty Noh)
PM saya Tuty Noh untuk dapatkan harga diskaun dan konsultansi percuma.
Sms/Whatsapp 012-8845302 / purnama_mecd@yahoo.com
Berminat untuk mejadi Ahli SHAKLEE ? Sila ke http://vitsarahsihat.blogspot.com/p/daftar-ahli-shaklee.html
('Like' dan PM di page saya :  Kedai Suplemen Online)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...